مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 11:302021-02-07اجتماعي

گاز نیروگاه های کرمانشاه از اول اسفند وصل شود


در صورتی که شرکت گاز استان مشکلی نداشته باشد، از ابتدای اسفند باید گاز مورد نیاز نیروگاه های برق خصوصا نیروگاه بیستون برقرار شود تا دیگر شاهد مازوت سوزی نباشیم.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: در صورتی که شرکت گاز استان مشکلی نداشته باشد، از ابتدای اسفند باید گاز مورد نیاز نیروگاه های برق خصوصا نیروگاه بیستون برقرار شود تا دیگر شاهد مازوت سوزی نباشیم.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز (19 بهمن) هوای پاک استان کرمانشاه، با بیان اینکه خوشبختانه کلانشهر کرمانشاه از نظر آلودگی هوا وضعیت مناسب تری نسبت به سایر کلانشهرها دارد، افزود: البته این موضوع نباید باعث شود از تعیین تکلیف منابع آلاینده هوا غافل شویم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه صنایعی که در فصل سرما مازوت مصرف می کنند سهم قابل توجهی در آلایندگی هوا دارند، لازم است در صورتی که مشکلی برای تامین سوخت سایر مشترکین ایجاد نشود، با همکاری شرکت گاز از ابتدای اسفند گاز مصرفی این صنایع برقرار شود.

استاندار کرمانشاه به آلایندگی که برخی خودروهای حمل و نقل عمومی خصوصا اتوبوس های درون شهری ایجاد می کنند هم اشاره داشت و افزود: شهرداری بودجه کافی برای خرید خودروهای جدید ندارد و برای بازسازی همین ناوگان نیز به سختی اعتبار دریافت کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز نیروگاه های کرمانشاه از اول اسفند وصل شود

گاز نیروگاه های کرمانشاه از اول اسفند وصل شود