مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 11:302021-02-07سياسي

دستاوردهای دولت در بخش کشاورزی از زبان روحانی


رییس جمهور افتتاح 954 هکتار گلخانه طی یک روز که معادل یک هشتم کل گلخانه های کشور از ابتدا تا کنون است را افتخارآمیز خواند و با قدردانی از تلاش های وزارت جهاد کشاورزی در دولت تدبیر و امید گفت: - اقدامات در بخش کشاورزی بزرگترین پایه برای سلامت، حیات و امنیت غذایی جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور با قدردانی از همه کشاورزان کشور بویژه کشاورزان نمونه تاکید کرد که کشاورزان با کار و تلاش شبانه روزی خود خودکفایی، استقلال کشور و امنیت غذایی مردم را تامین می کنند و ما همه قدردان زحمات آنان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز یکشنبه در مراسم افتتاح طرحهای وزارت جهاد کشاورزی و تجلیل از کشاورزان نمونه گفت: از افتخارات این دولت، انجام کارهای بزرگ در زمینه های مختلف حوزه کشاورزی است.

رییس جمهور افتتاح 954 هکتار گلخانه طی یک روز که معادل یک هشتم کل گلخانه های کشور از ابتدا تا کنون است را افتخارآمیز خواند و با قدردانی از تلاش های وزارت جهاد کشاورزی در دولت تدبیر و امید گفت: اقدامات در بخش کشاورزی بزرگترین پایه برای سلامت، حیات و امنیت غذایی جامعه است.

دکتر روحانی با بیان اینکه اگر در تأمین مواد و محصولات غذایی و کشاورزی، محتاج خارج از کشور بودیم، مشکلات اساسی در شرایط حساس کشور بوجود می آمد، به شرایط شیوع کرونا در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای دولت در بخش کشاورزی از زبان روحانی

دستاوردهای دولت در بخش کشاورزی از زبان روحانی