مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 11:252021-02-07سياسي

افتتاح پارک فناوری های نرم و صنایع خلاق فرهنگی در شیراز


رییس جهاددانشگاهی استان فارس ایجاد افتتاح پارک فناوری های نرم و صنایع خلاق فرهنگی جهاد دانشگاهی به مناسبت دهه فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمتفاوت بود و استفاده از این برنامه ها برای همه دانشجویان مقدور شد.

بابایی یکی از برنامه های دهه فجر جهاد دانشگاهی فارس را افتتاح پارک فناوری های نرم و صنایع خلاق فرهنگی جهاد دانشگاهی در ساختمان بازسازی شده چهارراه عادل آباد شیراز عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه اقتصاد صنایع فرهنگی یک منبع تمام نشدنی در این حوزه است و استان فارس به دلیل دارا بودن بیش از 70 نوع صنایع دستی و نظر به قدمت تاریخی مذهبی استان، این پارک طراحی شد.

وی با بیان اینکه آیین گشایش پارک فناوری های نرم و صنایع خلاق فرهنگی روز سه شنبه 21 بهمن برگزار خواهد شد، ظرفیت سازی برای اشتغال فارغ التحصیلان رشته های گردشگری و علوم اجتماعی را از اهداف این پارک دانست و افزود: توسعه کارآفرینی فرهنگی و حمایت از فعالیت های دانش بنیان خلاق، ایجاد تعامل مؤثر میان اندیشمندان و محققان در حوزه های فرهنگی هنری و همچنین جلب حمایت سرمایه گذاری داخلی و خارجی برای توسعه صنایع خلاق از مأموریت های این پارک است.

بابایی با این حال از جمله محورهای فعالیت این پارک را فعالیت دانش آموختگان رشته هایی از جمله معماری، صنایع دستی، هنرهای نمایشی، انتشارات،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پارک فناوری های نرم و صنایع خلاق فرهنگی در شیراز

افتتاح پارک فناوری های نرم و صنایع خلاق فرهنگی در شیراز