مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 11:202021-02-07پزشكي

تمام مراکز جامع سلامت نهاوند دارای پزشک عمومی هستند


مدیر شبکه بهداشت نهاوند با بیان اینکه تمام مراکز جامع سلامت در نهاوند دارای پزشک عمومی هستند گفت: در حال مذاکره با خیری هستیم تا بخش دیالیز را در شهرستان فعال کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، سیامک دانشور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته برای مراکز جامع سلامت نهاوند پزشک عمومی تامین شده و با هیچ مشکلی در زمینه ارائه خدمات پزشکی مواجه نیستند.

وی افزود: ارائه خدمات پزشکی در مراکز جامع سلامت برزول، گیان و فیروزان به صورت 24 ساعته بوده و در خدمات در زمینه دندانپزشکی، دارو، زنان ،اطفال و سایر موارد ارائه می شود.

مدیر شبکه بهداشت نهاوند اضافه کرد: البته طبق قانون خدمات پزشکی ما در داخل مراکز جامع سلامت انجام می شود و به عنوان مثال نمی توانیم بدون نسخه پزشک دارو را در اختیار افراد برای مصارف خارج از درمانگاه بگذاریم.

وی از جذب پزشک عمومی و متخصص برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر خبر داد و گفت: در سال جاری 14 پزشک متخصص در رشته های مختلف، 6 پزشک عمومی برای اورژانس و 13 پزشک برای مراکز جامع سلامت جذب کرده ایم که با این میزان نیاز به پزشک در سطح شهرستان تامین شده است.

دانشور از بهره برداری طرح های شبکه بهداشت در دهه فجر خبر داد و افزود: راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز جدید در بیمارستان آیت الله قدوسی یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام مراکز جامع سلامت نهاوند دارای پزشک عمومی هستند

تمام مراکز جامع سلامت نهاوند دارای پزشک عمومی هستند