مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 11:152021-02-07اقتصادي

3 کشاورز خراسان شمالی به عنوان کشاورز نمونه ملی انتخاب شدند


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: سه نفر از کشاورزان استان به عنوان کشاورز نمونه ملی و 95 نفر به عنوان کشاورز نمونه استانی انتخاب شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله یوسفی صبح امروز در جلسه تقدیر از کشاورزان نمونه خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سه نفر از کشاورزان استان به عنوان کشاورز نمونه ملی و 95 نفر به عنوان نمونه استانی انتخاب شده اند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی ادامه داد: دو کشاورز استان در زمینه تولید گندم بذری آبی و دیم، برتر کشوری شناخته شدند و یک نفر هم در زمینه توسعه باغ در زمین های شیبدار رتبه برتر کسب کرده است.

وی افزود: در شهرستان فاروج 17 نفر، بجنورد 15 نفر، شیروان 18 نفر، مانه و سملقان 19 نفر و اسفراین 13 نفر به عنوان کشاورز نمونه انتخاب شدند و در سایر شهرستان ها هم تولیدکنندگان برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

عبدالله یوسفی تاکید کرد: 30 درصد از کشاورزان برتر استان دارای تحصیلات دانشگاهی هستند و 12 درصد از این افراد را زنان تشکیل داده اند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با تاکید بر لزوم کشاورزی دانش محور گفت: با وجود اینکه سطح زیر کشت گندم استان در سال های اخیر کاهش یافته است و از 62 هزار هکتار به 47 هزار هکتار رسیده؛ اما تولید کاهش نیافته و با تکیه بر تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 کشاورز خراسان شمالی به عنوان کشاورز نمونه ملی انتخاب شدند

3 کشاورز خراسان شمالی به عنوان کشاورز نمونه ملی انتخاب شدند