مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-07اقتصادي

وابستگی خراسان شمالی در تولید گوشت مرغ و تخم مرغ به خارج استان


معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: استان در زمینه تولید گوشت قرمز وضعیت مناسبی دارد و میزان تولید آن بیش از نیاز می باشد اما هنوز در تولید گوشت مرغ و تخم مرغ وابسته هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود قنبری صبح امروز در جلسه تقدیر از کشاورزان نمونه خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: کشاورزی در سند توسعه استان به عنوان حوزه پیشران مطرح شده لذا این حوزه اهمیت زیادی برای خراسان شمالی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: سکونت نیمی از جمعیت استان در روستاها سبب شده تا بخش زیادی از اقتصاد استان، به کشاورزی وابسته باشد.

وی افزود: مسئولان وظیفه دارند تا از کشاورزان حمایت کنند و در کنار آنان باشند.

قنبری تصریح کرد: ما وظیفه داریم برای رونق کشاورزی، در کنار تولیدکننده ایستاده و از وی حمایت کنیم؛ کشاورزان باید برای رونق تولید از شیوه های نوین کشاورزی و آبیاری استفاده کنند تا بهره وری افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی در انتها گفت: این استان در زمینه تولید گوشت قرمز وضعیت مناسبی دارد و میزان تولید آن بیش از نیاز استان می باشد اما هنوز در تولید گوشت مرغ و تخم مرغ وابسته به سایر استان ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وابستگی خراسان شمالی در تولید گوشت مرغ و تخم مرغ به خارج استان

وابستگی خراسان شمالی در تولید گوشت مرغ و تخم مرغ به خارج استان