مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 10:502021-02-07فرهنگي

روزگار کرونایی جشنواره شعر «فجر» با حضور بانوان


دومین نشست خبری پانزدهمین جشنواره شعر «فجر» با توضیحاتی درخصوص برگزاری این رویداد در بستر فضای مجازی و اعلام زمان مراسم پایانی این دوره برگزار شد.

- دومین نشست خبری پانزدهمین جشنواره شعر فجر با توضیحاتی درخصوص برگزاری این رویداد در بستر فضای مجازی و اعلام زمان مراسم پایانی این دوره برگزار شد.

در این نشست به استقبال بانوان از این دوره اشاره و علت آن دبیری علمی یک بانو پس از 14 سال عنوان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، دومین نشست خبری پانزدهمین جشنواره شعر فجر امروز (یک شنبه، 19 بهمن) با حضور ایوب دهقانکار، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، مریم جلالی، دبیر علمی و مصطفی راضی جلالی، دبیر اجرایی این دوره از جشنواره شعر فجر برپا شد.

در ابتدای این نشست، دهقانکار مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران با اشاره به این که این موسسه تا کنون در 120 روز شش نشست خبری برگزار کرده و در هفته آینده، نشست خبری سی وهشتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و بیست وهشتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال برگزار خواهد شد، درباره مواجهه این موسسه با ویروس کرونا گفت: به عقیده من، مواجهه با ویروس کرونا سه مرحله داشت؛ مرحله نخست ابهام بود که نه فقط برای کشور ما بلکه سایر کشورها، هفته های اولیه هفته ابهام درباره زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزگار کرونایی جشنواره شعر «فجر» با حضور بانوان

روزگار کرونایی جشنواره شعر «فجر» با حضور بانوان