مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 09:552021-02-07سياسي

برگزاری دومین رویداد رسانه ای «چی بودیم چی شدیم» در کاشان


دومین رویداد رسانه ای در شهرستان کاشان با عنوان «بچه های انقلاب» و شعار محوری «چی بودیم چی شدیم» ویژه نوجوانان کاشانی در مجتمع طلاییه شهرستان کاشان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، حسین آرامش صبح امروز در حاشیه دومین رویداد رسانه ای در شهرستان کاشان با عنوان بچه های انقلاب و شعار محوری چی بودیم چی شدیم با بیان اینکه 45 تیم دختر و پسر در این رویداد حضور پیدا کردند، اظهار کرد: از این تعداد 23 تیم دختران و 22 تیم پسران بودند و هر تیم نیز متشکل از سه عضو بود و بر همین اساس 135 نفر در این رویداد رسانه ای شرکت کردند.

مدیرعامل جمعیت جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان، با اشاره به برگزاری نخستین رویداد رسانه ای شهرستان کاشان تحت عنوان بچه های حاج قاسم ابراز داشت: چند تیم از این دوره نیز به عنوان مربی در رویداد رسانه ای بچه های انقلاب حضور پیدا کردند و تیم های شرکت کننده را آموزش و پشتیبانی می کردند.

  وی، ضمن اشاره به اهداف برگزاری رویداد رسانه ای بچه های انقلاب ابراز داشت: تربیت نیروی های رسانه ای و تولید محتوا از مهم ترین اهداف این رویداد رسانه ای بوده است چراکه ما بیشتر در حوزه رسانه بهره بردار هستیم و کمتر در حوزه تولید محتوا فعالیت داشتیم که این موضوع به نوعی ضعف محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین رویداد رسانه ای «چی بودیم چی شدیم» در کاشان

برگزاری دومین رویداد رسانه ای «چی بودیم چی شدیم» در کاشان