مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 09:502021-02-07سياسي

مرگ تدریجی یک بیمارستان!


موضوع احیاء و بازآفرینی عمارت مفخم بجنورد یکی از مباحث مهم این روزهای خراسان شمالی است که طبق اظهارات استاندار، کلنگ آغاز اجرای این میراث دوران قاجار و پهلوی در دهه فجر انقلاب اسلامی به زمین زده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، چند سالی است، موضوع احیاء و بازآفرینی عمارت مفخم و تغییر کاربری فضای بیمارستان امام رضا(ع)، قدیمی ترین بیمارستان مرکز استان خراسان شمالی به عنوان یکی از موضوعات مهم استان مطرح شده و این روزها طرح توسعه این عمارت به اشکال مختلف، نقل محافل فرهنگی و اجتماعی استان شده و نظر مخالفان و موافقان بسیاری را به دنبال داشته است.

عمارت مفخم، قدیمی ترین اثر بازمانده از دوران قاجار و پهلوی در منتهی الیه شمالی خیابان شریعتی شهر بجنورد در خراسان شمالی که از مدتی پیش، طرح ساماندهی این مجموعه مطرح شده است، طرحی که طبق ادعای مسئولین میراث فرهنگی استان، قراراست میدان نقش جهان دوم ایران باشد! طرحی که اکنون در یک قدمی اجرا است و طبق اظهارات استاندار، کلنگ آغاز اجرای این میراث دوران قاجار و پهلوی در دهه فجر انقلاب اسلامی به زمین زده شود.

اگر از حواشی و چرایی تمرکز بر روی این بنا بگذریم، آنچه در این میان مورد سؤال فعالان اجتماعی بجنورد و استان قرارگرفته، وضعیت فعالیت بیمارستان بزرگ امام رضا (ع) در این منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ تدریجی یک بیمارستان!

مرگ تدریجی یک بیمارستان!