مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 09:452021-02-07اقتصادي

کلنگ ساخت 10 واحد مسکن مددجویی در روستای بویینگ زهکلوت به زمین زده شد


کلنگ احداث 10 واحد مسکن مددجویی در روستای بویینگ زهکلوت از توابع بخش جازموریان به مناسبت دهه فجر به زمین زده شد.

- ایسنا/کرمان کلنگ احداث 10 واحد مسکن مددجویی در روستای بویینگ زهکلوت از توابع بخش جازموریان به مناسبت دهه فجر به زمین زده شد.

یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در مراسم کلنگ زنی این واحدهای مسکونی که با حضور رستمی مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی و جمعی از مسئولان برگزار شد، یکی از دغدغه های اصلی کمیته امداد را حل مشکل مسکن و اشتغال مددجویان اعلام کرد و گفت: به همین منظور از هر ظرفیتی در جهت حل مشکلات محرومان استفاده می کنیم.

وی متراژ هرکدام از این واحدهای مسکونی را 50 مترمربع اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود این واحدهای مسکونی تا اوایل سال آینده ساخته و تحویل مددجویان این روستای محروم شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه این واحدهای مسکونی با مشارکت بنیاد خیریه وفاق سبز علوی و کمیته امداد ساخته می شوند، ادامه داد: برای ساخت هرکدام از این واحدها مبلغ 20 میلیون تومان توسط این مرکز خیریه هزینه خواهد شد.

صادقی در ادامه ضمن تشکر از همراهی خوب خیران و نیکوکاران با این نهاد در جهت ساخت مسکن برای مددجویان و محرومان به نقش خیران در کمک به رفع مشکلات خانواده های تحت حمایت تأکید کرد و گفت: تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ ساخت 10 واحد مسکن مددجویی در روستای بویینگ زهکلوت به زمین زده شد

کلنگ ساخت 10 واحد مسکن مددجویی در روستای بویینگ زهکلوت به زمین زده شد