مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 09:452021-02-07بين الملل

تحقیق درباره نیروی «ارتش ترامپ» در پلیس آمریکا


پلیس نیویورک علیه مأموری که از برچسب هواداران رییس جمهور سابق آمریکا روی لباس فرمش استفاده کرده بود، تحقیقاتی را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی به راه افتادن موج انتقادات از مأمور پلیس نیویورک که از برچسب های هواداران دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا بر روی لباس فرم خود استفاده کرده بود، تحقیقاتی درباره هویت این فرد آغاز شد.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه شهر نیویورک شکل گرفت که متعاقب آن مأموران پلیس به محل این تظاهرات گسیل شدند.

در ویدئوهای منتشر شده از این تظاهرات ضد نژادپرستی تصویر یک مأمور پلیس دیده می شود که بر روی لباس فرم او برچسب های هواداران ترامپ دیده می شود.

یکی از این برچسب ها جمجمه ای (نماد فیلم مجازاتگر) با مدل موی معروف ترامپ است و روی برچسبی دیگر با همین تصویر، نوشته شده: عظمت را به مجریان قانون برگردان .

در یکی از ویدئوهای منتشر شده از این تجمع، یکی از معترضان به این مأمور پلیس می گوید، روز ششم ژانویه کجا بودی؟ و سپس او را تروریست داخلی خطاب می کند.

روز ششم ژانویه، درحالی که جلسه مشترک مجلس نمایندگان و مجلس سنای آمریکا در حال تأیید پیروزی جو بایدن رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری بود، هواداران رییس جمهور سابق به ساختمان کنگره حمله کردند که در پی آن، پنج نفر کشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق درباره نیروی «ارتش ترامپ» در پلیس آمریکا

تحقیق درباره نیروی «ارتش ترامپ» در پلیس آمریکا