مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 09:452021-02-07سياسي

مانور زلزله در 11 خانه هلال خراسان جنوبی برگزار می شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: 21 بهمن ماه جاری و همزمان با سراسر کشور، مانور زلزله در 11 خانه هلال استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا رضایی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: 21 بهمن ماه جاری همزمان با سراسر کشور مانور زلزله در 11 خانه هلال خراسان جنوبی اجرایی می شود.

وی بیان کرد: کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله، افزایش آگاهی مردم در مورد زلزله و ایجاد آمادگی برای انجام واکنش های صحیح و سریع در برابر زلزله از جمله اهداف برگزاری این برنامه است.

رضایی ایجاد فرهنگ ایمنی در برابر زلزله را از دیگر اهداف برگزاری این مانور دانست و افزود: این مانور با شعار ایران آماده در خانه های هلال کشور برگزار می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: تمرین پناهگیری ایمن در این مانور شامل دو مرحله پناه گیری صحیح و خروج از محل (تخلیه و رفتن به فضای باز) است.

رضایی با اشاره به اهمیت ارتقاء سطح توان امدادگران در رسیدگی به حوادث گفت: آمادگی کامل برای مقابله با بلایا ضرورتی انکار ناپذیر بوده و باید میزان آمادگی خود را جهت پوشش هر نوع حادثه ای بالا ببریم.

وی ادامه داد: برگزاری مانورهای زلزله، اعلامی برای آمادگی نیروهای امدادی در هنگام وقوع زلزله و ارزیابی توان عملیاتی آنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور زلزله در 11 خانه هلال خراسان جنوبی برگزار می شود

مانور زلزله در 11 خانه هلال خراسان جنوبی برگزار می شود