مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 09:002021-02-07بين الملل

فلسطین موضوع نشست فردای وزرای خارجه اتحادیه عرب


وزیر خارجه فلسطین با تاکید بر اهمیت نشست فردا (دوشنبه) وزرای خارجه اتحادیه عرب در قاهره اعلام کرد که یک موضوع یعنی حمایت از مساله فلسطین و همبستگی کشورهای عربی با مردم ما در دستور کار آن خواهد بود.

- وزیر خارجه فلسطین با تاکید بر اهمیت نشست فردا (دوشنبه) وزرای خارجه اتحادیه عرب در قاهره اعلام کرد که یک موضوع یعنی حمایت از مساله فلسطین و همبستگی کشورهای عربی با مردم ما در دستور کار آن خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ریاض مالکی، وزیر خارجه فلسطین در گفتگو با رادیو صوت فلسطین با تاکید بر اهمیت نشست فردا (دوشنبه) وزرای خارجه اتحادیه عرب در قاهره که یک موضوع یعنی حمایت از مساله فلسطین و همبستگی کشورهای عربی با مردم ما در راس دستور جلسه آن خواهد بود، اظهار کرد: درباره پیشنویس قطعنامه ای که در این نشست تصویب خواهد شد، توافق شد.

مالکی گفت: این نشست نشانه ای آشکار برای تمامی طرف ها از جمله اسراییل و آمریکا است که با وجود عادی سازی های انجام شده، همه کشورهای عربی بدون استثنا به طرح صلح عربی پایبند هستند و برای حمایت از مساله فلسطین و ثبات در حمایت از حق فلسطینی ها برای تشکیل کشور مستقلشان، با یکدیگر نشست برگزار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین موضوع نشست فردای وزرای خارجه اتحادیه عرب

فلسطین موضوع نشست فردای وزرای خارجه اتحادیه عرب