مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 08:502021-02-07سياسي

روح شهر جهانی مبل مبنت در کالبد درختان خشکیده


شهردار ملایر با اشاره به انجام منبت کاری سه اصله درخت در بلوار مبل منبت شهید مطهری در سال گذشته گفت: در روزهای اخیر نیز نقش تراشی ها روی کالبد تعدادی از درختان خشک بلوار سیف الدوله و محوطه اطراف میدان دکتر بابک به اتمام رسیده و این نقش ها بیشتر پیکرتراشی .

- ایسنا/همدان شهردار ملایر با اشاره به انجام منبت کاری سه اصله درخت در بلوار مبل منبت شهید مطهری در سال گذشته گفت: در روزهای اخیر نیز نقش تراشی ها روی کالبد تعدادی از درختان خشک بلوار سیف الدوله و محوطه اطراف میدان دکتر بابک به اتمام رسیده و این نقش ها بیشتر پیکرتراشی است و سعی کردیم از نقش های انتزاعی استفاده کنیم.

حسین بابایی در گفت وگو با ایسنا، به گذشت یک سال از ثبت شهرستان ملایر به عنوان شهر جهانی مبل منبت اشاره و اظهار کرد: باید فضاسازی المان های شهری نیز به تبعیت از این برند معتبر جهانی متأثر و دستخوش تحولات به روز و مرتبط شود.

وی از حمایت و به کارگیری هنرمندان منبت کار و پیکرتراش در این راستا خبر داد و افزود: شهرداری ملایر، این هنرمندان بومی را برای طرح اندازی و منبت کاری تنه های درختان خشک شده و غیرقابل استفاده، حمایت می کند که این کار علاوه بر حمایت از هنرمندان منبت کار و نمایش جلوه های بصری و زیباسازی شهر، گامی در جهت معرفی و همخوانی شهر ملایر به عنوان شهر جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح شهر جهانی مبل مبنت در کالبد درختان خشکیده

روح شهر جهانی مبل مبنت در کالبد درختان خشکیده