مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 08:452021-02-07اقتصادي

عملیات اجرایی طرح های توسعه فولاد بناب اوایل اسفندماه رسما کلید می خورد


مدیرعامل شرکت گسترش فولاد شهریار اعلام کرد: عملیات اجرایی طرح های توسعه فولاد صنعت بناب شروع شده و در اوایل اسفند ماه امسال به صورت رسمی کلید خواهد خورد.

- اخبار شرکتها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی گروه مالی گردشگری، امین رفیعی گفت: طرح های توسعه شرکت گسترش فولاد شهریار در 7 طرح مطالعه و جمع بندی شده که تاکنون مجوزهای 4 طرح گرفته شده و 3 طرح نیز در دست پیگیری است.

همچنین 4 مورد از قراردادها به پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی ابلاغ شده است.

رفیعی با بیان اینکه عملیات تجهیز کارگاه و سایت آغاز شده است، ادامه داد: با اجرای طرح های توسعه فولادبناب، تولید فولاد در منطقه به 3 برابر افزایش یافته و زنجیره تولید فولاد در مجموعه گروه مالی گردشگری و هلدینگ صنایع و معادن ماهان تکمیل می شود.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح های توسعه مجتمع فولادصنعت بناب برای حدود 1000 نفر اشتغال مستقیم و برای 2000 نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد می شود ضمن اینکه رونق اقتصادی و عمرانی منطقه، تربیت نیروی فنی ماهر، افزایش صادرات و تامین ارز مورد نیاز کشور از نتایج مستقیم این طرح ها خواهد بود.

مجری طرح های توسعه مجتمع فولاد صنعت بناب با اشاره به اینکه یکی از عوامل توسعه یک منطقه، وجود راه های ارتباطی و تسهیل شرایط دسترسی مراکز تولید به شریان های ارتباطی کشور است، گفت: موقعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی طرح های توسعه فولاد بناب اوایل اسفندماه رسما کلید می خورد

عملیات اجرایی طرح های توسعه فولاد بناب اوایل اسفندماه رسما کلید می خورد