مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 08:052021-02-07اقتصادي

ساخت منظومه «IoT ماهواره مکعبی» به مناقصه گذاشته شد


مسابقه طراحی و ساخت منظومه IoT ماهواره مکعبی در قالب یک طرح شتابدهی فناوری در سطح سامانه و زیرسامانه به صورت مناقصه واگذار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان فضایی ایران، هادی جلیلی سرپرست اداره کل توسعه کسب وکارهای فضاپایه در این باره گفت: مسابقه طراحی و ساخت منظومه IoT ماهواره مکعبی در قالب یک طرح شتابدهی فناوری در سطح سامانه و زیرسامانه هفته جاری روی سامانه مناقصات قرار می گیرد.

وی گفت: از متقاضیانی که توانایی و علاقه مندی اجرا و راهبری این طرح شتابدهی را دارند دعوت می شود در این مناقصه شرکت کنند.

این مقام مسئول در سازمان فضایی ایران افزود: در این طرح شتابدهی که با دوره آموزشی طراحی و ساخت منظومه IoT ماهواره مکعبی آغاز می شود، نفرات یا تیم های شرکت کننده در این طرح، تحت هدایت و مشاوره مجری طرح و با نظارت سازمان فضایی ایران، مراحل طراحی مأموریت تا ساخت ماهواره مکعبی را طی می کنند و هزینه های خرید، ساخت و تست بر اساس امتیازات کسب شده، برای تیم ها تأمین می شود.

جلیلی شناسایی و ساماندهی استارت آپ ها و کسب وکارهای شکل گرفته در حوزه فناوری های ماهواره (سطح سامانه و زیرسامانه) را یکی از اهداف مهم این طرح دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت منظومه «IoT ماهواره مکعبی» به مناقصه گذاشته شد

ساخت منظومه «IoT ماهواره مکعبی» به مناقصه گذاشته شد