مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 07:352021-02-07اجتماعي

2671 مددجوی کمیته امداد استان سمنان شاغل شدند


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ایجاد فرصت های شغلی و توانمندی مددجویان در این نهاد دنبال می شود، گفت: در این راستا دو هزار و 671 مددجو طی 9 ماهه امسال شاغل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد صبح یک شنبه در جلسه توانمندی مددجویان به میزبانی اداره کل کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه طی 9 ماهه سال جاری دو هزار و 671 مددجو استان سمنان شاغل شدند، ابراز داشت: کمیته امداد بر حسب وظیفه ذاتی خود می کوشد تا افراد تحت تکفل خود را توانمند کرده و به اصطلاح ماهیگیری را به آن ها بیاموزد.

وی افزود: تلاش شد تا با ارائه تسهیلات مناسب مددجویان تحت پوشش بتوانند با ایجاد واحدهای بومگردی، دامداری، گلخانه، زمین کشاورزی و تولید روی پای خود بایستند و کمک خرج خانواده باشند لذا برای رسیدن به این هدف مشاوره های شغلی به آن ها داده می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه در ارائه مشاوره استعداد سنجی نیز انجام و کار آموزش با همکاری اداره فنی و حرفه ای انجام می شود، ابراز داشت: طی بازه مذکور مددجویان را به سمت حرفه آموزی و کسب مهارت های شغلی فنی و حرفه ای سوق داده شدند.

مسعودیان راد ضمن بیان اینکه طی 9 ماهه سال جاری هزار و 156 مددجو کمیته استان سمنان آموزش مهارت های شغلی و فنی و حرفه ای را فراگرفتند، در ادامه تصریح کرد: بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2671 مددجوی کمیته امداد استان سمنان شاغل شدند

2671 مددجوی کمیته امداد استان سمنان شاغل شدند