مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 07:352021-02-07ورزشي

فوتبال تبریز باید از مجاورت کشورهای اروپایی نهایت استفاده را ببرد


به دلیل همسایگی آذربایجان شرقی با کشورهای اروپایی جمهوری آذربایجان و ترکیه، فوتبال این منطقه نهایت استفاده را از این موضوع نماید.

- علی خادمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: فوتبال جمهوری آذربایجان هر چند در بین قدرت های اول اروپا جایی ندارد، اما به دلیل مسابقات متعدد با تیم های اول اروپایی، روز به روز شاهد پیشرفت فوتبال این کشور هستیم.

وی که عضو باشگاه رکورد باکو آذربایجان است، افزود: در سال های اخیر هر چند فوتبالیست و فوتسالیست های زیادی از تبریز در لیگ های جمهوری آ ذربایجان حضور داشتند، اما باید به این مقدار اکتفا نکرده و حضور در کشور جمهوری آذربایجان سکویی پرتاپ برای رفتن به تیم های مطرح اروپایی تلقی گردد.

دروازه بان سابق تیم عقاب تبریز و نیروی زمینی تهران گفت: حتی معتقدم تجربه فوتبال در کشوری جمهوری آذربایجان می تواند به ارتقا سطح فوتبالیست های کشورمان منجر شود که نمونه آن پیمان بابایی است که بعد از حضور در کشور جمهوری آذربایجان، شاهد تحول مثبت در سطح بازی وی هستیم.

علی خادمی افزود: فوتبال  اروپا متکی به نظم و دانش نوین بوده و به همین جهت شاهد هستیم کشوری آسیایی قزاقستان حاضر است در اروپا برابر حریفانش از این قاره مغلوب شود و جزو تیم های درجه 4 اروپا قرار گیرد، اما در آسیا به عنوان تیمی قدرتمند ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال تبریز باید از مجاورت کشورهای اروپایی نهایت استفاده را ببرد

فوتبال تبریز باید از مجاورت کشورهای اروپایی نهایت استفاده را ببرد