مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 07:252021-02-07سياسي

بی توجهی برخی شهرداران مناطق به مشارکت شورایاران در تهیه لیست پروژه های محلی


رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران از بی توجهی برخی شهرداران مناطق به مشارکت شورایاران در تهیه لیست پروژه های توسعه محله ای انتقاد کرد.

- رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران از بی توجهی برخی شهرداران مناطق به مشارکت شورایاران در تهیه لیست پروژه های توسعه محله ای انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سالاری در دویست و هفتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: شهردار تهران طی بخشنامه ای که به شهرداران مناطق 22 گانه ابلاغ کرده اند، از آن ها خواسته تا لیست پروژه های توسعه محلی و پروژه های کوچک مقیاس منطقه را با مشارکت و همراهی شورایاران تهیه کنند و این لیست را به ستاد شهرداری و کمیسیون برنامه و بودجه و سایر کمیسیون های تخصصی شورا، ارائه دهند تا به عنوان پیوست های بودجه در نظر گرفته شود.

وی افزود: تعدادی از شهرداران مناطق در اجرای این ابلاغیه شهردار تهران و معاونت برنامه ریزی شهرداری، اقدامات بسیار خوبی انجام داده اند و جلسات کارشناسی و میدانی را با شورایاران برگزار کرده اند؛ اما تعدادی از شهرداران نیز به هیچ عنوان توجهی به این ابلاغیه نداشته اند و شورایاران این مناطق بصورت مستمر از این موضوع گلایه می کنند که چرا آن ها را در این فرایند، مشارکت نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی برخی شهرداران مناطق به مشارکت شورایاران در تهیه لیست پروژه های محلی

بی توجهی برخی شهرداران مناطق به مشارکت شورایاران در تهیه لیست پروژه های محلی