مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 07:152021-02-07سياسي

طرح «بهار نیکو» علوم پزشکی شیراز در استان یزد اجرایی می شود


مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یزد از مراکز دفتر نهاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز بازدید کردند و مقرر شد طرح موفق بهار نکو شیراز، - در استان یزد اجرا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر مجموعه دانشگاه ها انجام شد که مهمترین آن ارتقای بینش سیاسی و بینش مذهبی در بین جوامع دانشگاهی است.

وی ضمن تشریح دستاوردهای موفقیت آمیز این نهاد از سال 89 تاکنون در حوزه خانواده گفت: در سال 88 در شهر شیراز، 14 درصد ازدواج ها در سال های اول منجر به طلاق می شد که امروزه این آمار به دو و هشت دهم درصد رسیده و استان فارس در کاهش آمار طلاق جزو نخستین ها در کشور است.

او ادامه داد: مراکز مشاوره بهار نکو که وابسته به دفتر نهاد نمایندگی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: مرکز هاتف با عنوان آموزش و فرهنگ سازی ازدواج اسلامی ایرانی و با هدف کمک و هدایت برای انتخاب مناسب، افزایش مسؤولیت پذیری برای ازدواج، تنظیم صحیح رفتار و روابط در مراحل مختلف خواستگاری تا ازدواج با فرد و خانواده او، تصحیح ملاک های اشتباه برای ازدواج، بازبینی ملاک های انتخاب همسر و در صورت لزوم اصلاح آن در چهارچوب های صحیح، شناخت بهتر افراد نسبت به خود قبل از ازدواج، شناخت ویژگی های همسر مطلوب، آشنایی ویژگی های یک خانواده ایرانی اسلامی در حال فعالیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «بهار نیکو» علوم پزشکی شیراز در استان یزد اجرایی می شود

طرح «بهار نیکو» علوم پزشکی شیراز در استان یزد اجرایی می شود