مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 06:502021-02-07فرهنگي

کتابخانه عمومی روستای آقداش در شهرستان خنداب افتتاح شد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مرکزی از افتتاح کتابخانه عمومی روستای آقداش خنداب خبر داد.

- مهدی ثامنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر، کتابخانه عمومی در روستای آقداش در روستای آقداش شهرستان خنداب افتتاح شد.

وی افزود: ساخت کتابخانه در مناطق محروم و روستاها در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در مناطق کمتر برخوردار صورت می گیرد و اهالی روستا می توانند از کتابخانه روستا به عنوان یک پاتوق فرهنگی بهره مند شوند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مرکزی بیان کرد: برای ساخت و راه اندازی کتابخانه های روستایی نیازمند همکاری و مساعدت خیرین کتابخانه ساز هستیم و تلاش خواهیم کرد زمینه های حضور آنها را در جهت کتابخانه سازی در روستاها و مناطق محروم فراهم کنیم.

ثامنی ادامه داد: با توجه به نیاز مردم این روستا و با پیگیری های صورت گرفته و همکاری هیأت امنای مسجد جامع روستای آقداش، طبقه همکف این مسجد در اختیار اداره کل کتابخانه های عمومی استان قرار گرفته و به کتابخانه عمومی تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: کتابخانه عمومی روستای آقداش خنداب دارای زیربنای 125 مترمربع و پس از اخذ مجوزهای لازم و دریافت کد کتابخانه، سهمیه کتاب و منابع آن از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برقرار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه عمومی روستای آقداش در شهرستان خنداب افتتاح شد

کتابخانه عمومی روستای آقداش در شهرستان خنداب افتتاح شد