مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 06:452021-02-07اجتماعي

جای خالی زائران ایرانی زیر باران کربلا و نجف+ عکس و فیلم


با وجود اینکه مردم عراق بدون هیچ محدودیتی به حرم های مقدس مشرف می شوند، خبری از حضور زوار ایرانی در عتبات نیست و با بارش باران در حرم ها، جای خالی زوار ایرانی بیشتر حس می شود.

- بارش باران در ایوان نجف روز گذشته در حالی که بارش باران در کربلا و نجف ، فضای نورانی و خاصی را در حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) و همچنین حرم امام علی (ع) حاکم کرده بود، برخی از مردم عراق هم به نیابت از زائران ایرانی به زیارت و نیایش پرداختند.

  ابو معصومه، یکی از خادمان حرم علوی می گوید: یک سال بدون حضور زائران ایرانی گذشت و با عادی شدن شرایط بیش از هر زمانی در اعیاد و مناسبت ها جای خالی زائران ایرانی حس می شود.

وی با بیان اینکه هنگام نزول باران، برخی از زوار ایرانی زیر باران به دعا می پرداختند و یاد زوار ایرانی در این هنگام برای من و امثال من که شاهد انس آنها با امیرالمؤمنین (ع) بودیم بیشتر زنده می شود، می افزاید: امسال همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) بیش از هر زمانی، نبود ایرانیان قابل توجه بود.

با اینکه بسیاری از مردم عراق همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) در نجف و حرم امام علی (ع) حضور داشتند، اما حضور زائران ایرانی برای ما برکتی است که یک سال از آن محروم بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی زائران ایرانی زیر باران کربلا و نجف+ عکس و فیلم

جای خالی زائران ایرانی زیر باران کربلا و نجف+ عکس و فیلم