مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 06:302021-02-07پزشكي

گزارشی از شبهات پزشکی در مرگ علی انصاریان!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مرگ علی انصاریان بعد از مهرداد میناوند در حالی که در حین درمان آن ها هم انتقاد های زیادی به رفتار پزشکان معالج آن ها وارد می شد، - مرگ علی انصاریان بعد از مهرداد میناوند در حالی که در حین درمان آن ها هم انتقاد های زیادی به رفتار پزشکان معالج آن ها وارد می شد، با شبهات پزشکی همراه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مرگ علی انصاریان بعد از مهرداد میناوند در حالی که در حین درمان آن ها هم انتقاد های زیادی به رفتار پزشکان معالج آن ها وارد می شد، با شبهات پزشکی همراه بوده است.

شبهاتی که در همان لحظه مرگ علی انصاریان باعث درگیری هایی در بیمارستان شد و این سؤال بزرگ را مطرح کرد که آیا خانواده انصاریان نسبت به این شبهات واکنشی نشان خواهند داد یا نه؟ درباره آنچه در بیمارستان گذشته و ابهاماتی که درباره خطای پزشکی در روند درمان انصاریان و میناوند مطرح است، مسائل مختلفی در فضای مجازی مطرح شده است که هیچ یک از آن ها البته نقل قول مستند و مدرکی برای اثبات این موضوع ندارند.

تنها نقل قول های جسته گریخته ای در این زمینه دیده می شود که نمی توان به سادگی از کنارشان رد شد.

مهدی امیرآبادی، همبازی سابق علی انصاریان در مصاحبه ای گفته: سه شنبه 14 بهمن بود که برای دیدنش به بیمارستان رفتم و حالش خوب بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از شبهات پزشکی در مرگ علی انصاریان!

گزارشی از شبهات پزشکی در مرگ علی انصاریان!