مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 05:452021-02-07سياسي

اهدای 500 سری جهیزیه به زوج های جوان


رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از اهدای 500 سری جهیزیه به زوج های جوان استان قزوین به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

- قزوین – رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از اهدا 500 سری جهیزیه به زوج های جوان استان قزوین به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

مهدی صادقپور در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرا رسیده دهه مبارک فجر اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر تعدادی از پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی این سازمان در استان قزوین به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: افتتاح مخزم آب روستای چنانک، افتتاح مرکز بهداشت تاکستان و همچنین رونمایی از تجهیزات بهداری و بهداشتی و مرکز درمان آبگرم از جمله پروژه هایی است که در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

صادقپور ادامه داد: یکی از اقدامات ماندگاری که در این دهه انجام خواهد شد اهدا 500 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان قزوین است که با مشارکت خیرین و پایگاه های بسیج تهیه شده است.

وی بیان کرد: نوعروسان نیازمند نیز توسط پایگاه های بسیج شناسایی شده و این جهیزیه ها در کمال احترام و تکریم و با شرایط حفظ آبرو به زودی به دستان آنها خواهد رسید.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین عنوان کرد: همچنین مراسم تجلیل از جهادگران نمونه استان نیز فردا دوشنبه با حضور رییس سازمان بسیج س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 500 سری جهیزیه به زوج های جوان

اهدای 500 سری جهیزیه به زوج های جوان