مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 05:002021-02-07سياسي

سفر دو روزه معاون وزیر جهادکشاورزی به خراسان جنوبی


مدیرکل دفتر استاندار خراسان جنوبی از سفر دو روزه معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان امور عشایری کشور به استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دفتر استاندار خراسان جنوبی از سفر دو روزه معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان امور عشایری کشور به استان خبر داد.

احمد محبی، امروز یکشنبه 19 بهمن به خبرنگاران گفت: رییس سازمان امور عشایری کشور، یکشنبه شب وارد استان شده و بلافاصله در شورای عشایری به ریاست استاندار شرکت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: سفر به نهبندان، شوسف و سربیشه برای افتتاح دو پروژه کلیدی در حوزه عشایری، از جمله برنامه های سفر معاون وزیر جهاد کشاورزی به استان است.

مدیرکل دفتر استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بنا به اطلاعات ارائه شده از حوزه اداره کل امور عشایری استان، این مجموعه در دهه فجر امسال، 36 پروژه با اعتبار 20 میلیارد تومان در سطح استان اجرا می کند.

محبی تصریح کرد: فاز دوم طرح آبرسانی به محلات عشایری خواجه منجیکوه در شهرستان نهبندان به عنوان بزرگترین پروژه حوزه عشایری استان در دهه فجر امسال، با اعتبار 17 میلیارد و 500 تومان، با حضور استاندار و رییس سازمان امور عشایری کشور به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر دو روزه معاون وزیر جهادکشاورزی به خراسان جنوبی

سفر دو روزه معاون وزیر جهادکشاورزی به خراسان جنوبی