مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 04:402021-02-07فرهنگي

تاثیر درگذشت میناوند و انصاریان بر رویدادهای هنری


یک کارگردان تئاتر احتمال می دهد ماجرای غم انگیز درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان به دلیل ابتلا به کرونا، بر استقبال تماشاگران تئاتر اثر گذاشته باشد.

- یک کارگردان تئاتر احتمال می دهد ماجرای غم انگیز درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان به دلیل ابتلا به کرونا، بر استقبال تماشاگران تئاتر اثر گذاشته باشد.

حسین شهبازی که این روزها نمایش بازگشت افتخارآمیز مردان جنگ را روی صحنه برده است، درباره استقبال تماشاگران از اجرای این نمایش به ایسنا می گوید: استقبال تماشاگران به عوامل گوناگونی وابسته است.

این روزها نه تنها جشنواره های فیلم و تئاتر فجر بر کم شدن تماشاگرانِ نمایش های خارج از جشنواره اثرگذار است بلکه حتی اتفاقاتی مانند درگذشت دو بازیکن فوتبال کشورمان به فاصله اندک، می تواند در این زمینه اثرگذار باشد.

او توضیح می دهد: هر روز تعدادی از هم وطنان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست می دهیم ولی چون آنان را نمی شناسیم برای ما به عدد و رقم تبدیل می شوند ولی وقتی دو بازیکن محبوب را که از سال ها پیش می شناختیم و با آنان خاطره داشتیم، این چنین غم انگیز و با فاصله اندک از دست می دهیم، طبیعتا درگذشت آنان اثرگذارتر است.

حتی کسانی که پیش از این چندان کرونا را جدی نمی گرفتند و آن را انکار می کردند، به این باور می رسند که این ویروس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر درگذشت میناوند و انصاریان بر رویدادهای هنری

تاثیر درگذشت میناوند و انصاریان بر رویدادهای هنری