مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 04:202021-02-07اقتصادي

پرداخت 224 میلیارد وام رایگان برای مسکن نیازمندان فارس


مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس یادآور شد که تاکنون بیش از 224 میلیارد ریال تسهیلات رایگان برای بهسازی یا احداث مسکن اقشار آسیب پذیر جامعه هزینه شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس یادآور شد که تاکنون بیش از 224 میلیارد ریال تسهیلات رایگان برای بهسازی یا احداث مسکن اقشار آسیب پذیر جامعه هزینه شده است.

عطاءالله زمانی در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه 224میلیارد و 650 میلیون ریال وام رایگان برای بهسازی و ساخت مسکن مددجویان و اقشار آسیب پذیر در این استان امسال پرداخت شد، گفت: ساخت مسکن مددجویان تابستان امسال همزمان با سفر دکتر نوبخت معاون رییس جمهوری به استان کلید خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بنیاد مسکن فارس، زمانی بیان کرد: این وام هیچ سودی ندارد و بلاعوض است که در قالب تفاهم نامه بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه 3500 واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد استان و اقشار آسیب پذیر که زیر چتر حمایتی نهادهای امدادی نیستند ساخته می شود.

زمانی مبلغ هر فقره وام رایگان را 300 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در کنار این، 500 میلیون ریال نیز به صورت تسهیلات کم بهره در اختیار مددجویان قرار می گیرد تا بتوانند واحدهای مسکونی را بهسازی یا بازسازی و یا نوسازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 224 میلیارد وام رایگان برای مسکن نیازمندان فارس

پرداخت 224 میلیارد وام رایگان برای مسکن نیازمندان فارس