مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 23:402021-02-06سياسي

فشار امارات برای نامزدی «محمد دحلان» در انتخابات فلسطین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری امارات لیکس از فشار امارات برای تحمیل محمد دحلان عضو جدا شده جنبش فتح فلسطین و نزدیک به محمد بن زاید ولی عهد ابوظبی بر انتخابات سراسری فلسطین خبر داد.

- فشار امارات برای نامزدی محمد دحلان در انتخابات فلسطین پایگاه خبری امارات لیکس از فشار امارات برای نامزدی عضو جدا شده جنبش فتح در انتخابات فلسطین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، پایگاه خبری امارات لیکس از فشار امارات برای تحمیل محمد دحلان عضو جدا شده جنبش فتح فلسطین و نزدیک به محمد بن زاید ولی عهد ابوظبی بر انتخابات سراسری فلسطین خبر داد.

امارات لیکس به نقل از منابعی که آن را موثق خواند، آورده است: ابوظبی تحرکات سیاسی گسترده ای را برای تحمیل دحلان بر محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان و جنبش فتح راه انداخته است.

به گفته این منابع، امارات بر عباس فشار آورده تا تمام اتهام هایی را که به دحلان وارد شده است، لغو کند.

امارات لیکس گفت: ابوظبی در تلاش است دحلان را مجدداً به جبهه سیاسی وارد کند تا در چارچوب قانونی و نهادی فتح و نهادهای مرجع آن کار کند و این اتفاق قبل از برگزاری انتخابات (مجلس قانونگذاری فلسطین در 22 ماه می و ریاستی در 31 ژوییه) انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار امارات برای نامزدی «محمد دحلان» در انتخابات فلسطین

فشار امارات برای نامزدی «محمد دحلان» در انتخابات فلسطین