مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 22:202021-02-06اقتصادي

افتتاح 44 طرح صنعتی در غرب تهران


همزمان با افتتاح 339 طرح صنعتی در استان تهران، 44 طرح در شهرستان های شهریار، قدس و ملارد افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از غرب استان تهران، در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، آیین افتتاح و بهره برداری از 339 طرح صنعتی در استان تهران توسط انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران به صورت ویدئو کنفرانس در شهرستان های استان تهران با حضور فرمانداران و دیگر مسؤولان شهرستانی برگزار شد.

در شهرستان شهریار با افتتاح 18 پروژه با اعتباری بیش از 569 میلیارد تومان زمینه اشتغال برای 435 نفر فراهم شد که این مراسم در شرکت تولید تجهیزات پزشکی، لاپاراسکوپی و اتاق عمل برگزار شد که اعتبار اولیه این پروژه 54 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و برای 19 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده و صرفه جویی ارزی 2 میلیون یورویی را همراه داشته است.

در شهرستان قدس نیز 4 پروژه به ارزش 130 میلیارد تومان شامل تولید دوچرخه برقی پدالی، طرح توسعه تولید اجاق گاز و هود، طرح توسعه تولید ظروف پلی اتیلن در شرکت نفت پارس و تولید و بسته بندی قهوه و فراورده های آن افتتاح و به بهره بردای رسید که زمینه اشتغال برای 102 نفر را فراهم ساخته است.

افتتاح و بهره برداری 22 طرح صنعتی و دانش بنیان در ملارد نیز با حدود 10 هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش های پتروشیمی، قطعه سازی خودرو و صنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 44 طرح صنعتی در غرب تهران

افتتاح 44 طرح صنعتی در غرب تهران