مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 19:102021-02-06فرهنگي

ثبت نام شرکت در نمایشگاه تخصصی صنعت اسباب بازی تمدید شد


دبیرخانه ششمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرصت ثبت نام در نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت اسباب بازی ایران (مجازی) را تا 21 بهمن تمدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، با توجه به شیوع بیماری کرونا، ششمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت مجازی و از طریق وب سایت اختصاصی این رویداد برگزار می شود.

دبیرخانه این جشنواره از تمامی تولیدکنندگان و طراحان اسباب بازی ایرانی دعوت کرده است تا تولیدات خود را برای مخاطبان علاقه مند به نمایش بگذارند.

بر همین اساس، تولیدکنندگان ایرانی می توانند برای شرکت در این نمایشگاه تا 21 روز بهمن سال 1399 با مراجعه به پایگاه جشنواره ملی اسباب بازی به نشانی http://irantoyfestival.

ir  فرم ثبت نام شرکت در این رویداد را تکمیل کنند.

هم زمان با نمایشگاه تخصصی اسباب بازی که به صورت مجازی برگزار می شود، بازار فروش آنلاین اسباب بازی نیز در سایت ششمین جشنواره ملی اسباب بازی راه اندازی خواهد شد.

شرکت کنندگان باید از تولیدکنندگان اسباب بازی داخل کشور (کالای ایرانی) باشند، محصولات ارائه شده نباید مغایرت های فرهنگی داشته باشد و در عین حال می توانند هم در فروشگاه اسباب بازی مجازی و هم در نمایشگاه تخصصی شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام شرکت در نمایشگاه تخصصی صنعت اسباب بازی تمدید شد

ثبت نام شرکت در نمایشگاه تخصصی صنعت اسباب بازی تمدید شد