مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 19:002021-02-06اقتصادي

پرداخت تسهیلات احداث گلخانه های کوچک در روستاهای گلستان


استاندار گلستان با اشاره به مزایای گلخانه ها برای درآمدزایی و همچنین کمک به تنظیم بازار، اظهار کرد: پس از طی مراحل قانونی، به روستاییان استان، - پرداخت تسهیلات احداث گلخانه های کوچک به روستاییان گلستانی ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به مزایای گلخانه ها برای درآمدزایی و همچنین کمک به تنظیم بازار، اظهار کرد: پس از طی مراحل قانونی، به روستاییان استان، تسهیلاتی جهت احداث گلخانه های کوچک در مقیاس 200 متر اعطا خواهد شد.

هادی حق شناس عصر امروز در آیین متمرکز بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی و اقتصادی روستایی استان گلستان اظهار کرد: گلخانه ها در طول سال امکان برداشت محصول دارند و این امر علاوه بر اینکه مانع هدر رفت محصولات کشاورزی می شود، با وفور تولیدات در طول سال به تنظیم بازار کمک می کند.

وی همچنین در این جلسه خواستار انجام طرح مطالعاتی خطرپذیری روستاهای استان از منظر آب های سطحی، کنترل سیلاب و رانش شد که با موافقت معاون رییس جمهور، پس از انتخاب مشاور، انجام خواهد شد.

حق شناس با اشاره به اهمیت پارک ملی گلستان به عنوان یکی از 50 زیست بوم جهان، خاطرنشان کرد: استفاده از تراکتورهای چندمنظوره که علاوه بر حمل بار، قابلیت نصب تانکر، شلنگ و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات احداث گلخانه های کوچک در روستاهای گلستان

پرداخت تسهیلات احداث گلخانه های کوچک در روستاهای گلستان