مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 17:052021-02-06اقتصادي

سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری حوزه گاز در کرمانشاه


وزیر نفت از سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری دولت در حوزه گازی در استان کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیژن نامدار زنگنه بعد از ظهر امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه که با حضور معاون اول رییس جمهوری در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: کرمانشاه با احداث چهارمین پتروشیمی در اسلام آباد غرب به سومین قطب پتروشیمی کشور تبدیل می شود.

وی افزود: اساساً به دنبال آن نیستیم که چند واحد پتروشیمی و صنایع پایین دستی در کرمانشاه احداث شود بلکه می خواهیم با ارتقا تکنولوژی در صنایع سنگین و صنعت برق و مهندسی با کمک صنعت گران استان به قطب ساخت و نصب تجهیزات تبدیل شود.

وزیر نفت تصریح کرد: وزارت نفت قصد دارد 2 میلیارد دلار در منطقه گیلانغرب و سرپل ذهاب در میدان های گازی باباقیر و بیستون سرمایه گذاری کند که تا پایان دولت دوازدهم عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و میدان گازی باباقیر 6 الی هفت میلیون متر مکعب گاز غنی و بیستون حداکثر یک میلیون متر مکعب گاز به ما می دهد.

زنگنه ادامه داد: با همراهی سایر میدان ها مانند دلاوران و سامان در نفت شهر و سومار یک پالایشگاه گازی در گیلانغرب احداث می شود که بعد از شیرین سازی، گاز متان بدست آمده به شبکه تزریق می شود و سایر گازها از طریق انتقال به نزدیکی جاده اصلی و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری حوزه گاز در کرمانشاه

سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری حوزه گاز در کرمانشاه