مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 16:552021-02-06فرهنگي

از حضور ستاره های قدیمی سینما تا درخواستی به یاد انصاریان در «گیجگاه»


نشست خبری فیلم «گیجگاه» با حضور دو تن از هنرمندان قدیمی سینما و درخواستی برای اهدای یک جایزه یادبود به یاد مرحوم علی انصاریان برگزار شد.

- از حضور ستاره های قدیمی سینما تا درخواستی به یاد انصاریان در گیجگاه نشست خبری فیلم گیجگاه با حضور دو تن از هنرمندان قدیمی سینما و درخواستی برای اهدای یک جایزه یادبود به یاد مرحوم "علی انصاریان" برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر شنبه 18بهمن ماه در هفتمین روز جشنواره فیلم فجر، فیلم گیجگاه به کارگردانی عادل تبریزی به نمایش درآمد و باران کوثری، حامد بهداد، بهرنگ علوی و نادر سلیمانی به همراه چند نفر دیگر از عوامل این فیلم پاسخگوی پرسش ها شدند.

در این نشست رضا صفایی پور و محمد الهی از بازیگران قدیمی سینما که نقشی کوتاه در فیلم داشتند نیز شرکت کرده بودند.

داستان فیلم گیجگاه به سالهای دهه 70برمیگردد و حامد بهداد که یکی از بازیگران اصلی است، در لحظاتی از فیلم به عنوان بدل جمشید هاشم پور نیز بازی میکند.

او درباره حس و حالش نسبت به این اتفاق به موفقیت و جایگاه سینما در سال های پیش از انقلاب و پس از آن و نیز فیلمسازانی همچون ناصر تقوایی، داریوش مهرجویی، علی حاتمی، مسعود کیمیایی و فریدون گله اشاره کرد و گفت: سال های بسیار زیادی از رسیدن ما به زبان ملی در سینما می گذرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حضور ستاره های قدیمی سینما تا درخواستی به یاد انصاریان در «گیجگاه»

از حضور ستاره های قدیمی سینما تا درخواستی به یاد انصاریان در «گیجگاه»