مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 16:152021-02-06بين الملل

رژیم صهیونیستی طی یک ماه گذشته 456 فلسطینی را بازداشت کرد


موسسات حقوقی فلسطین اعلام کردند که رژیم صهیونیستی طی یک ماه گذشته 456 فلسطینی از جمله 93 کودک را بازداشت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نهادهای حقوقی فلسطین روز شنبه اعلام کردند که رژیم صهیونیستی در ژانویه گذشته 456 فلسطینی از جمله 93 کودک و هشت زن را بازداشت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، چهار موسسه کمیته امور اسرا و آزادگان، مرکز معروف به نادی الاسیر الفلسطینی (باشگاه اسیر فلسطینی)، مؤسسه الضمیر لرعایه الأسیر وحقوق الإنسان (موسسه حمایت از اسیر و حقوق بشر) و مرکز معلومات وادی حلوه - القدس در گزارشی اعلام کردند: شمار اسرا و بازداشتی های فلسطینی در زندان های رژیم اشغالگر تا پایان ژانویه 2021 به 4500 اسیر رسیده است.

بر اساس این گزارش، 37 نفر از بازداشتی ها در زندان های رژیم صهیونیستی زن هستند و شمار اسرای کودک و نوجوان فلسطینی در زندان های این رژیم به 140 کودک می رسد و شمار بازداشتی های اداری هم به 450 نفر می رسد.

بر اساس گزارش این موسسات در سال گذشته  و اوایل  سال جاری احکام بازداشت اداری و به خصوص علیه کودکان، زنان و سالخوردگان فلسطینی افزایش نگران کننده ای داشته است که در تازه ترین مورد، امل نخله نوجوان 17 ساله فلسطینی به شش ماه بازداشت اداری محکوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی طی یک ماه گذشته 456 فلسطینی را بازداشت کرد

رژیم صهیونیستی طی یک ماه گذشته 456 فلسطینی را بازداشت کرد