مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 15:502021-02-06سياسي

پیام تسلیت آیت الله اختری در پی درگذشت آیت الله حیدر علی جلالی خمینی


آیت الله محمد حسن اختری، رییس شورای عالی سیاستگذاری مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پیامی درگذشت آیت الله حاج شیخ حیدرعلی جلالی خمینی را تسلیت گفت.

- آیت الله محمد حسن اختری، رییس شورای عالی سیاستگذاری مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پیامی درگذشت آیت الله حاج شیخ حیدرعلی جلالی خمینی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام تسلیت آیت الله محمد حسن اختری به شرح ذیل است: انالله و انا الیه راجعون در روزهایی که غم فقدان پی در پی بزرگان، مجال تسلای خاطر باقی نگذاشته است ارتحال آیت الله حاج شیخ حیدر علی جلالی خمینی غمی بر غم های دیگر افزود.

آن فقید سعید از سابقین جهاد و مبارزه و از حواریون امام خمینی(ره) بود که عمر با برکت خود را در راه ترویج دین، خدمت به مردم و تحکیم پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی صرف کرد.

مرحوم آیت الله جلالی خمینی همچنین با تأسیس حوزه علمیه در خمین و پایه گذاری یک مجتمع فرهنگی پژوهشی پربرکت و ساخت مساجد متعدد در شرق تهران باقیات صالحات بزرگی در راه تحقیق و تبلیغ معارف قرآن و اهل بیت علیه السلام از خود برجای گذاشت.

مقارنت رحلت ناگهانی ایشان با سالروز ولادت حضرت صدیقه طاهره (س) و میلاد امام خمینی(ره) و نیز ایام الله دهه فجر حسن ختامی بر یک عمر جهاد و اجتهاد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت آیت الله اختری در پی درگذشت آیت الله حیدر علی جلالی خمینی

پیام تسلیت آیت الله اختری در پی درگذشت آیت الله حیدر علی جلالی خمینی