مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 15:352021-02-06اقتصادي

30 درصد از شبکه فاضلاب آبادان فرسوده است


رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان آبادان گفت: 30 درصد از شبکه فاضلاب شهرستان آبادان فرسودگی کامل دارد و نیازمند تعویض و اصلاح 220 کیلومتر شبکه احداث فاضلاب جدید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاشاره کرد و افزود: آب شیرین کن اروندکنار با پیشرفت فیزیکی 99 درصد تا ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید و ظرفیت چهار هزار مترمکعب در شبانه روز دارد.

رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان آبادان در خصوص آب شیرین کن آبادان بیان کرد: این آب شیرین کن با ظرفیت هشت هزار و 15 هزار در حال مناقصه شدن است که سرمایه گذار بازدید را انجام داده است و مکان را مشخص کرده و قطعاً این پروژه تا ماه جاری اجرایی هم آغاز می شود.

مهران فر در ادامه تصریح کرد: بر اساس ماده 56، 700 میلیارد تومان به شبکه فاضلاب آبادان اختصاص داده شده است که در زمینه اصلاح و بازسازی ایستگاه های پمپاژ و کاراکترهای اصلی و شبکه جمع آوری فاضلاب انجام خواهد شد.

وی به اعتبارات بخش آب اشاره کرد و گفت: 10 میلیارد تومان در سال جاری برای بازسازی تأسیسات طرح آب رسانی شلحه حدود دو میلیارد آن تاکنون تخصیص داده شد و روند بازسازی کماکان در حال اجراست.

رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان آبادان تأکید کرد: برای روستاهای شلحه ثوامر و امام حسن نیز دو و نیم کیلومتر خط انتقال و طرح آب رسانی غدیر در حال انجام است و تا اوایل ماه آینده به بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد از شبکه فاضلاب آبادان فرسوده است

30 درصد از شبکه فاضلاب آبادان فرسوده است