مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 15:252021-02-06بين الملل

ترکیه از رأی دیوان لاهه درباره درباره فلسطین استقبال کرد


وزارت خارجه ترکیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد که از رأی دادگاه بین المللی کیفری (دیوان لاهه) در خصوص صلاحیت خود برای رسیدگی به پرونده اراضی اشغالی فلسطین استقبال می کند.

- وزارت خارجه ترکیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد که از رأی دادگاه بین المللی کیفری (دیوان لاهه) در خصوص صلاحیت خود برای رسیدگی به پرونده اراضی اشغالی فلسطین استقبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت خارجه ترکیه امروز شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از رأی دیوان بین المللی کیفری (دیوان لاهه) در خصوص صلاحیت خود برای رسیدگی به پرونده اراضی اشغالی فلسطین استقبال می کند.

در بیانیه وزارت خارجه ترکیه آمده است: از تصمیم دیوان بین المللی کیفری در لاهه برای صلاحیت رسیدگی قضایی به اراضی تحت اشغال اسراییل از جمله قدس شرقی استقبال می کنیم.

در این بیانیه تاکید شده است که این رأی گام مهمی برای تضمین محاکمه اشغالگران صهیونیست در جنایت های ارتکابی این رژیم در اراضی اشغالی فلسطین به شمار می رود.

این درحالیست که بنیامین نتیانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش نتوانست خشم خود را از صدور رأی داددیوان گاه لاهه پنهان کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه از رأی دیوان لاهه درباره درباره فلسطین استقبال کرد

ترکیه از رأی دیوان لاهه درباره درباره فلسطین استقبال کرد