مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 14:152021-02-06سياسي

طی 40 ماه 30 پروژه عمرانی در زرقان اجرا شده است


شهردار زرقان یکی از سیاست های اولویت دار شورا و شهرداری این شهر را تقسیم عادلانه بودجه در محلات شهر طی سه سال گذشته ذکر و اعلام کرد که 30 پروژه عمرانی قابل دفاع طی 40 ماه گذشته در زرقان اجرایی شده است.

- ایسنا/فارس شهردار زرقان یکی از سیاست های اولویت دار شورا و شهرداری این شهر را تقسیم عادلانه بودجه در محلات شهر طی سه سال گذشته ذکر و اعلام کرد که 30 پروژه عمرانی قابل دفاع طی 40 ماه گذشته در زرقان اجرایی شده است.

غلامحسین فروزان شنبه 18 بهمن در آیین افتتاح مرکز کنترل و نظارت ترافیکی شهری زرقان با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: زرقان دارای زرقان قدمتی 81 ساله در داشتن شهرداری است و همچنین دارای مردمی با فرهنگ، نظام مند و آشنا به قوانین است.

او به سرانه سبز 60 هکتاری شهر زرقان بدون محاسبه پارک جنگلی که 220 هکتار آن در اختیار شهرداری است اشاره و خاطرنشان کرد: این مهم سرانه 20 متری فضای سبز در زرقان ایجاد کرده است.

شهردار زرقان خاطرنشان کرد: قریب به 40 ماهه است که مجموعه ای شش نفره متشکل از شهردار و اعضای شورای شهر در کنار هم با اتحاد و همدلی برای آبادانی زرقان تلاش می کنند.

تمام تلاش مان برقراری آسایش و آرامش در مقطعی است که فشارهای اقتصادی مردم را در تنگنا قرار داده ست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی 40 ماه 30 پروژه عمرانی در زرقان اجرا شده است

طی 40 ماه 30 پروژه عمرانی در زرقان اجرا شده است