مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 14:102021-02-06سياسي

آذربایجان شرقی پیشتاز کارهای خیر و عام المنفعه است


استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که خیران استان، پیشتاز کارهای خیر و عام المنفعه هستند، گفت: به عنوان خادم مردم استان، قدردان حمایت های تمامی خیرین ایثارگر و فداکار هستم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که خیران استان، پیشتاز کارهای خیر و عام المنفعه هستند، گفت: به عنوان خادم مردم استان، قدردان حمایت های تمامی خیرین ایثارگر و فداکار هستم.

محمدرضا پورمحمدی در آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت و درمان بستر حضرت بقیه الله (عج) شهر سردرود با قدردانی از مشارکت حاج سید حسین موسوی پور،خیر سردرودی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز در احداث و تجهیز این مرکز درمانی، گفت: چنین افتتاح هایی حاکی از استمرار برکات انقلاب اسلامی است که باید بیش از پیش با محوریت مردم ادامه داشته باشد.

وی با بیان این که پیش از پیروزی انقلاب، بسیاری از مردم ایران از امکانات اولیه بهداشتی و درمانی محروم بودند، عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، مردم دورافتاده ترین نقاط محروم کشور نیز دسترسی مناسبی به مراکز درمانی دارند.

وی ادامه داد: پیش از انقلاب اسلامی، پزشکان خارجی به درمان و مداوای بیماران ایرانی مشغول بودند که خوشبختانه در حال حاضر، بسیاری از پزشکان متخصص جهانی، ایرانی هستند و می توانیم از ظرفیت پزشکان متخصصی داخل کشور نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی پیشتاز کارهای خیر و عام المنفعه است

آذربایجان شرقی پیشتاز کارهای خیر و عام المنفعه است