مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 13:252021-02-06اقتصادي

مدیریت مصرف انرژی به صورت پایلوت در برق منطقه ای یزد


معاون مالی و پشتیبانی شرکت برق منطقه ای یزد با اشاره به افزایش مصرف انرژی بر اثر برودت هوا در فصل زمستان، از تشکیل کمیته کاهش مصرف انرژی در ادارات استان و پیشگام شدن این شرکت در مدیریت مصرف انرژی خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون مالی و پشتیبانی شرکت برق منطقه ای یزد با اشاره به افزایش مصرف انرژی بر اثر برودت هوا در فصل زمستان، از تشکیل کمیته کاهش مصرف انرژی در ادارات استان و پیشگام شدن این شرکت در مدیریت مصرف انرژی خبر داد.

سید رضا حسینی ضمن بیان اینکه در کمیته کاهش مصرف انرژی ادارات، تمامی ادارات استان مورد پایش قرار گرفته اند، گفت: مقرر شده است تا با راهکارهای ساده ای نظیر کاهش یک درجه ای دمای آسایش، مصرف انرژی های گاز و برق به میزان ده درصد کاهش یابد تا در تامین گاز مورد نیاز نیروگاه ها و تامین برق استان با مشکل مواجه نشویم.

وی در ادامه پیش بینی 10 درصدی مصرف انرژی در شرکت برق منطقه ای یزد بر اثر اقدامات مدیریت مصرف گاز را خبر داد و افزود: تدوین برنامه و تهیه چک لیست کاهش مصرف انرژی در این شرکت انجام شده است.

حسینی کاهش درجه حرارت دیگ های سیستم گرمایش از 65 به 45 درجه سانتی گراد، خاموش کردن یکی از دو مشعل شرکت به مدت 21 ساعت در شبانه روز و تنظیم دمای آسایش اتاق های شرکت روی 22 درجه در ایام سرما را برخی از این اقدامات در جهت کاهش مصرف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت مصرف انرژی به صورت پایلوت در برق منطقه ای یزد

مدیریت مصرف انرژی به صورت پایلوت در برق منطقه ای یزد