مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 13:152021-02-06سياسي

هنرمندان شاخص انقلاب اسلامی در لرستان معرفی شدند


در مراسمی به همت حوزه هنری لرستان، 4 هنرمند شاخص انقلاب اسلامی تجلیل و «مسعود پور حمزه» به عنوان هنرمند ممتاز انقلاب اسلامی در این استان معرفی شد.

- خرم آباد- در مراسمی به همت حوزه هنری لرستان، 4 هنرمند شاخص انقلاب اسلامی تجلیل و مسعود پور حمزه به عنوان هنرمند ممتاز انقلاب اسلامی در این استان معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امروز شنبه مراسم تجلیل از هنرمندان شاخص انقلاب اسلامی در لرستان در تالار ماه حوزه هنری این استان برگزار شد.

محمد کرم اللهی مدیرکل حوزه هنری لرستان در حاشیه این مراسم گفت: برنامه تجلیل از هنرمندان شاخص انقلاب اسلامی بر اساس آیین نامه موجود در حوزه هنری کشور هر ساله با ارزیابی مداوم فعالیت همه هنرمندانی که در رشته های مختلف هنری در سطح کشور حائز رتبه های برتر می شوند یا امکان این را پیدا می کنند که در حوزه آموزش و تربیت نیروی انسانی اثر گذار باشند، برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در هر رشته هنری ابتدا سه هنرمند انتخاب می شود و بعد از آن با بررسی کارکرد افراد، این تعداد به یک نفر تقلیل می یابد و در هر رشته یک نفر انتخاب می شود؛ تصریح کرد: در نتیجه این ارزیابی ها، یک نفر به عنوان هنرمند ممتاز استان در آن سال انتخاب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان شاخص انقلاب اسلامی در لرستان معرفی شدند

هنرمندان شاخص انقلاب اسلامی در لرستان معرفی شدند