مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 12:252021-02-06سياسي

نمایشگاه مجازی سه بُعدی «معماری و ابنیه تاریخی ایران» برپا شد


همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبیی اقدام به برپایی نمایشگاه مجازی سه بُعدی «معماری و ابنیه تاریخی ایران» کرد.

- همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبیی اقدام به برپایی نمایشگاه مجازی سه بُعدی معماری و ابنیه تاریخی ایران کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبیی به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و با هدف شناساندن قابلیت های والای گردشگری کشورمان نمایشگاه مجازی عکس و تصاویر از ابنیه تاریخی ایران زمین را برگزار کرد.

محسن آشوری، مسئول خانه فرهنگ ایران در بمبیی در این باره گفت: ظرفیت های گسترده فضای مجازی و بهره مندی از آن در میان آحاد جامعه هند در این روزهای کرونایی، خانه فرهنگ ایران در بمبیی را بر آن داشت که نمایشگاه عکس و تصاویر ابنیه تاریخی و فضاهای گردشگری کشورمان راه اندازی و افتتاح کند و خوشبختانه مورد استقبال همه آحاد جامعه به ویژه نسل جوان قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فضای مجازی و نهادینه شدن آن در جامعه هند و استفاده از این فضا بیان کرد: با شیوع و انتشار ویروس منحوس و مرموز کرونا همه اقشار جامعه هند خرد و کلان به سوی استفاده بسیار زیاد از فضای مجازی سوق دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مجازی سه بُعدی «معماری و ابنیه تاریخی ایران» برپا شد

نمایشگاه مجازی سه بُعدی «معماری و ابنیه تاریخی ایران» برپا شد