مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 12:252021-02-06سياسي

سهم 48 درصدی دولت در تامین منابع مالی اتوبوس شهر تهران


عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت تنها در 48 درصد تامین منابع مالی اتوبوس در شهر تهران مشارکت داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید آرش حسینی میلانی صبح امروز در مراسم بهره برداری از 110 دستگاه اتوبوس و مینی بوس ناوگان حمل و نقل عمومی تهران در جمع خبرنگاران گفت: در دهه فجر شاهد ورود 110 دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران هستیم که خبر خوبی است.

وی با بیان اینکه پس از 10 سال عدم تزریق اتوبوس از سوی دولت به شهر تهران، بالاخره با همت شهرداری و پیگیری های مکرر شورای شهر، این موضوع محقق شده است، اظهار داشت: برای کنترل وضعیت آلودگی هوا در شهر تهران مجبور هستیم توجه بیشتری به بحث تامین مالی حمل و نقل عمومی داشته باشیم.

بررسی ها نشان می دهد در 20 سال گذشته، 80 درصد تامین مالی پروژه مترو توسط شهرداری انجام شده و سهم دولت زیر 20 درصد بوده است که این علامت هشداردهنده ای برای ماست.

به گفته رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر، حدود 10 سال طول می کشد که اولین ایستگاه یک خط مترو به بهره برداری برسد و برای اینکه آن خط مترو به نتیجه رسیده و تکمیل شود، 25 سال طول می کشد.

این مسئله نشان می دهد که ما نیازمند اقدامات اساسی در بحث تامین مالی کافی حمل و نقل عمومی و تقویت ناوگان آنچه در بحث اتوبوس و چه در بحث مترو هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 48 درصدی دولت در تامین منابع مالی اتوبوس شهر تهران

سهم 48 درصدی دولت در تامین منابع مالی اتوبوس شهر تهران