مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 12:202021-02-06اقتصادي

تجمع کارگران «هپکو» مقابل سازمان تأمین اجتماعی در راستای پیگیری مطالبات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، جمعی از کارگران شرکت هپکو برای چندمین بار، در تهران در مقابل سازمان تأمین اجتماعی و وزارت کار حضور پیدا کرده و خواستار تسریع برای تحقق وعده های مسئولین شدند.

یکی از کارگران هپکو در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: سهام بلوکی شرکت هپکو بعد از کش و قوس های فراوان از مردادماه سال جاری به سازمان تأمین اجتماعی انتقال یافت و مقرر شده بود که دولت بحث تهاتر بدهی های هپکو را حل کند، اما متأسفانه بارها و بارها از زبان برخی مسئولین شنیده می شود که در حال پیگیری هستند و جلسات متعددی نیز در این خصوص برگزار شده اما تاکنون حاصلی برای این مجموعه بزرگ و استراتژیک نداشته است.

وی افزود: در شرایطی که تمامی حساب های بانکی شرکت به دلیل بدهی هایی که نمی دانیم بخشی اعظم آن چگونه و از کجا به وجود آمده است و نیاز به بررسی و حسابرسی ویژه دارد، قفل است و چگونه می توان از مدیریت متعهد و متخصص فعلی انتظار معجزه کار و تولید داشت.

این کارگر افزود: اگر مسئولین به فکر احیا شرکت هپکو هستند باید هر چه سریع تر ساختار مالی این شرکت را سروسامان بدهند و سرمایه در گردش مورد نیاز تولید در اختیار این شرکت قرار داده شود.

یکی دیگر از کارگران این شرکت نیز گفت: وقتی برای مسئولینی که خود باعث و بانی عمده وضعیت فعلی این شرکت هستند سامان دهی وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع کارگران «هپکو» مقابل سازمان تأمین اجتماعی در راستای پیگیری مطالبات

تجمع کارگران «هپکو» مقابل سازمان تأمین اجتماعی در راستای پیگیری مطالبات