مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 12:102021-02-06اقتصادي

فاز نخست گازرسانی به روستای کندر انجام شد


استاندار البرز با اشاره به اینکه ارتقاء زیرساخت های استان در دستورکار است، گفت: روستای کندر دارای بیش از 700 خانوار است که فاز اول گازرسانی به این پروژه در این روستا با اعتباری بیش از 12 میلیارد تومان به سرانجام رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز در مراسم بهره برداری از پروژه های شهرستان کرج که همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر برگزار شد، ضمن قدردانی از تمامی مسؤولانی که در راستای گازرسانی به روستاهای جاده کرج-چالوس فعالیت داشتند، گفت: آرزوی دیرینه مردم در این منطقه علیرغم مشقاتی که در مسیر این گازرسانی وجود داشت، محقق شد.

وی ادامه داد: در این شرایط که به واسطه شیوع کرونا و تحریم های ناجوانمردانه، کشور با کمبودهای مالی مواجه است، پروژه های مهم و مطالبات مردمی معطل نمانده و در استان البرز نیز این روند وجود دارد.

شهبازی گفت: امروز مشعل گاز روستای کندر در کنار گلزار شهدای این روستا روشن شد و مردم این روستای سرد و کوهستانی از این موهبت برخوردار شدند.

وی افزود: ارتقا زیرساخت هایی همچون گاز، آب و برق مهمترین مولفه مانایی جمعیت در روستاها و مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها است.

استاندار البرز اضافه کرد: سیاست دولت توانمندسازی روستاها و ایجاد بسترهای لازم جهت ماندگاری و بازگشت روستاییان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست گازرسانی به روستای کندر انجام شد

فاز نخست گازرسانی به روستای کندر انجام شد