مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 12:102021-02-06ورزشي

تولید با سه کوره بلند تامین پایدار مواد اولیه را می طلبد


امروز افتخار دارم عملکرد خانواده بزرگ هلدینگ صدرتامین که در این مجموعه 30 هزار نفر کارگر،کارمند و مدیر فعالیت دارند، - اخبار شرکتها ؛ نشست خبری غلامرضا سلیمانی مدیرعامل هلدینگ صدرتامین و منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در حضور سایر مدیران عامل شرکت های تابعه و وابسته هلدینگ، دوشنبه سیزدهم بهمن ماه در شانزدهمین نمایشگاه ایران کانمین برگزار شد.

غلامرضا سلیمانی در این نشست طی سخنانی گفت: امروز افتخار دارم، عملکرد خانواده بزرگ هلدینگ صدر تامین که در این مجموعه 30 هزار نفر کارگر،کارمند و مدیر فعالیت دارند عنوان کنم.

وی افزود: در شرایط سخت تحریم که هیچ مشاور خارجی نداشتیم و امکان وارد کردن تکنولوژی نیز وجود نداشت دستاوردهای بسیار خوبی به ثمر نشست و در اینجا شایسته می دانم از زحمات تلاشگران بخش های مختلف تشکر و قدردانی نمایم .

مدیرعامل هلدینگ صدرتامین تصریح کرد : در مجموعه هلدینگ طی 10 ماهه گذشته سال 99 نسبت به همین مدت مشابه در سال گذشته رشد تولید شش درصدی را شاهد بودیم و لذا در این جنگ اقتصادی جهش تولید چشمگیری تحقق یافت.

 این مقام مسئول خاطر نشان کرد:در بخش فروش طی 10 ماهه سال 99 نسبت به این مدت در سال 98 رشد 100 درصدی را داشتیم یعنی از فروش 2760 میلیاردی به عدد 5235 میلیارد تومان رسیدیم و این محصولات در پروژه های مختلف کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید با سه کوره بلند تامین پایدار مواد اولیه را می طلبد

تولید با سه کوره بلند تامین پایدار مواد اولیه را می طلبد