مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 11:502021-02-06سياسي

ماجرای صادر نشدن کارت پرواز برای آرمیتا رضایی نژاد چه بود؟


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تذکر به هواپیمایی کاسپین به دلیل خواسته غیر قانونی کارکنان این شرکت برای ارائه حضانت نامه یکی از مسافران جهت صدور کارت پرواز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همسر شهید رضایی نژاد از شهدای هسته ای اخیر در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از برخورد متفاوت پرسنل صدور کارت پرواز شرکت هواپیمایی کاسپین در خصوص تقاضای ارائه حضانت نامه برای فرزندش آرمیتا رضایی نژاد خبر داده است.

به گفته همسر شهید رضایی نژاد، پرسنل این شرکت، علت تقاضای خود را ابلاغیه جدید سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر لزوم احراز هویت در هنگام صدور کارت پرواز عنوان کرده اند.

محمد حسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در این زمینه در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امروز با همسر شهید رضایی نژاد در این خصوص گفت وگو و عذرخواهی کرده است، گفت: خانواده شهید رضایی نژاد در هنگام دریافت کارت پرواز و مراجعه به کانتر کاسپین، شناسنامه آرمیتا رضایی نژاد را ارائه می دهند اما شناسنامه آرمیتا فاقد عکس بوده است.

وی افزود: متصدی کانتر می گوید باید احراز هویت شوید و مسافر را به حراست کاسپین معرفی می کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: اقدام پرسنل شرکت هواپیمایی کاسپین که درخواست حضانت نامه از مسافر کرده اند، خلاف و غیر قانونی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای صادر نشدن کارت پرواز برای آرمیتا رضایی نژاد چه بود؟

ماجرای صادر نشدن کارت پرواز برای آرمیتا رضایی نژاد چه بود؟