مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-06سياسي

510 کانون کهگیلویه و بویراحمد در طرح ملی ایران قوی مشارکت دارد


رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 510 کانون این استان در طرح ملی ایران قوی مشارکت دارد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 510 کانون این استان در طرح ملی ایران قوی مشارکت دارد.

علیرضا دولت آبادی روز شنبه 18 بهمن ماه در نشست خبری طرح ایران قوی گفت: سال گذشته طرح فهما در استان اجرا شد امسال با توجه به بیماری کرونا این طرح ادامه پیدا نکرد و طرح ملی ایران قوی جایگزین شد.

وی با بیان اینکه این طرح از 19مهر آغاز شده و 22بهمن به پایان می رسد، افزود: برگزیدگان این طرح 22بهمن تجلیل می شود.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد به شرایط برگزاری طرح ایران قوی اشاره و خاطرنشان کرد: این طرح در سه حوزه هنر، فرهنگ و کارآفرینی در حال برگزاری است.

این طرح شامل 12 رواق نور، دانش، همدلی، رسانه، سرود، فیلم و نمایش و کارآفرینی و هنرهای تجسمی است که در 40 عنوان مسابقه رقابت برگزار می شود و الگوی قوی برای برنامه ریزان است.

دولت آبادی با بیان اینکه در طرح ایران قوی عملکرد خوبی داشتیم، تصریح کرد: 510 کانون از استان در این طرح مشارکت دارند، ضمن اینکه به کانون اول 10میلیون، کانون دوم پنج میلیون و کانون سوم سه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

510 کانون کهگیلویه و بویراحمد در طرح ملی ایران قوی مشارکت دارد

510 کانون کهگیلویه و بویراحمد در طرح ملی ایران قوی مشارکت دارد