مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 11:202021-02-06سياسي

وام 90 میلیون تومانی به تاکسی رانان تهران در دستور کار شهرداری


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: نوسازی 10 هزار دستگاه تاکسی فرسوده پایتخت در قالب ارائه تسهیلات 90 میلیون تومانی به هر راننده تاکسی، در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سید مناف هاشمی روز شنبه در آیین بهره برداری از 110 دستگاه اتوبوس و مینی بوس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد: خوشحالم که در پایان چهل ودومین سال پیروزی انقلاب اسلامی و ورود به چهل وسومین سال، دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران را رصد می کنیم، در 10 سال گذشته به ویژه شرایط سخت کرونایی امسال، با توجه به همه تلاش ها و پیگیری ها، اقدامات جدی و اساسی در حوزه حل و نقل عمومی صورت نگرفته که به اعتقاد مدیریت شهری می توانست بهتر از این باشد.

وی اظهار داشت: اگر امسال منابع مختلف مالی از طریق بانک ها، دولت و دیگر منابع وجود داشت به جای 250 دستگاه اتوبوس و مینی بوس، شاید هزار دستگاه نوسازی می شد، شهر تهران به بیش از سه هزار دستگاه اتوبوس، بیش از یک هزار و 500 دستگاه واگن و 40 هزار دستگاه تاکسی جدید نیاز دارد.

هاشمی ادامه داد: تا امروز سه هزار و 227 دستگاه تاکسی به بانک ها از محل وجوه اداره شده معرفی شدند که دو هزار و 206 دستگاه تاکسی نوسازی و پلاک شده است، هرچند امسال انتظار می رفت که 5 هزار دستگاه تاکسی نوسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام 90 میلیون تومانی به تاکسی رانان تهران در دستور کار شهرداری

وام 90 میلیون تومانی به تاکسی رانان تهران در دستور کار شهرداری