مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 10:452021-02-06فرهنگي

نمایشگاه عکس های برتر نخستین جشنواره شهر آماده برگزار می شود


دبیر جشنواره نمایشگاه عکس های برتر نخستین جشنواره شهر آماده گفت نمایشگاه عکس های برتر این جشنواره در تالار ایوان انتظار میدان ولیعصر (عج) برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، سیف اله صمدیان دبیر جشنواره نمایشگاه عکس های برتر نخستین جشنواره شهر آماده گفت: این نمایشگاه به مناسبت دهه مبارک فجر از روز یکشنبه 19 بهمن در تالار ایوان انتظار به نمایش عموم گذاشته خواهد شد.

وی افزود: نخستین جشنواره ملی عکس و فیلم کوتاه شهر آماده چندی پیش از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و با همکاری مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران برگزار شد.

در این جشنواره با بهره گیری از اساتید مطرحی همچون محمود کلاری عکاس و کارگردان، اسماعیل عباسی عکاس و استاد دانشگاه، نرگس آبیار کارگردان، ساعد نیکزاد عکاس و فیلم بردار و ساتیار امامی عکاس، تصویر بردار و مستند ساز به عنوان داوران جشنواره ، آثار ارسالی بررسی و انتخاب شدند.

  صمدیان تصریح کرد: نخستین جشنواره ملی عکس و فیلم کوتاه شهر آماده از 5 دی مصادف با سالگرد زلزله بم آغاز به کار کرد و تا 30 دی مصادف با سالروز حادثه پلاسکو ادامه داشت.

اختتامیه این جشنواره نیز 11 بهمن به صورت آنلاین برگزار و اسامی برندگان مسابقه در آن اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه عکس های برتر نخستین جشنواره شهر آماده برگزار می شود

نمایشگاه عکس های برتر نخستین جشنواره شهر آماده برگزار می شود